joi, 29 ianuarie 2015

Reparatie parbriz ciobit

 Cel mai mult ma tem iarna si primavara pentru integritatea parbrizului deoarece materialul antiderapant folosit la noi este compus pe alocuri din bolovani. Stiind ca parbrizul de Range Rover este destul de scump am incercat sa fiu cat mai precaut astfel incat sa evit incasarea unei pietre drept la tinta. Am stat stresat pe meleagurile romanesti si relaxat pe meleaguri straine, dar uite ca surpriza vine de unde nu te astepti. Pe o autostrada din Franta ma trezesc cu ditamai piatra aruncata de dubita din fata, bineinteles ca pocnetul a fost insotit si de floarea aferenta. Am cautat prin statiile de alimentare din afara tarii rasina de reparat parbrize dar nu am gasit. Stim ca in tara se gaseste un astfel de chit in statiile de alimentare Rompetrol, din pacate nici in tara nu am gasit si atunci m-am pus sa caut pe internet o firma specializata in asa ceva.
Gasesc un anunt ''Repar parbrize la domiciliul clientului, garantie pe viata'', la un asemenea anunt normal ca nu am rezistat prea mult si pun mana pe telefon si sun. Persoana foarte parolista, a venit la adresa indicata de mine, si-a scos trusa si s-a apucat de treaba. Cu o bormasina mica a facut o gaura in mijlocul la floare dupa care a introdus rasina, a ramas un punct mat in locul pe unde s-a facut gaura cu bormsina. Din pacate la aproximativ opt luni de la data operatiunii rasina din gaura formata in urma perforari s-a macinat si acum in loc de punct mat este o adancitura in parbriz. De asemenea am observat o mica raza plecand din aceasta adancitura ceea ce ma duce cu gandul ca exista posibilitatea sa se creeze o fisura.
Greseala mea a fost ca nu am cerut bon sau factura, ma gandesc ca dupa 8 luni nu o sa-si mai aminteasca respectivul de reparatia facuta, chiar daca si-ar aminti nu ar recunoaste.

Prin urmare dragi prieteni atentie la detalii cand efectuati astfel de operatiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu