Se spune ca mersul cu Range Rover este asemanator cu mersul pe valuri, confirm acest lucru, silentios, comod, desi mi-a venit putin greu pana mi-am gasit pozitia in scaun. Sunt sigur ca daca aveam doar 3 reglaje imi gaseam pozitia imedia, in conditiile actuale este mai greu sa-ti gasesti o pozitie stiind ca ai 16 reglaje electrice la indemana.
Am plecat pe la orele 20 din Bucuresti, prin urmare m-am bucurat sa vad cum se conduce pe timp de noapte. Mi-au placut luminile ambientale care isi fac treaba foarte bine, lumina este una alb neon atat in fata cat si in spate, iar la manerele de la usi lumina este verde. Mentionez ca are lumini ambientale si in buzunarele de la usi, alb neon.
Bordul este iluminat frumos dar luminile nu se vad prea puternic deoarece luminozitatea in cabina este destul de mare datorita navigatiei.
Am resetat CB la plecare si dupa 250 Km am ajuns cu un consum de 9.5%, mers cu 100 Km/h. La intoarcerea in Bucuresti am resetat TRIP 2 si am ajuns cu un consum de 8.8% osciland pe drum intre 8.6 si 8.7%, dupa ce am intrat in oras si am mai foit-o cu parcarea s-a oprit la 8.8%.
Nu stiu de ce la intoarcere am obtinut un consum mai mic dar TRIP 1 s-a oprit la 9.9% cu tot cu foiala prin oras (prezentat masina prietenilor, plimbat etc).
Prin urmare au fost necesari 51 litri motorina pentru 580 Km dintre care aproximativ 80 Km in oras, o medie de 8.8%.
Bordul iluminat noaptea:
Am oprit navigatia deoarece lumina era prea puternica.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu