Se spune ca ziua buna se cunoaste de dimineata, probabil si cea mai putin buna tot la fel. Intr-o dimineata cand sa plec cu masina observ ca am roata lasata pe spate, ma duc pana la o statie de alimentare unde au compresor si incerc sa o umflu, din pacate sufla pe langa janta. Am mers cu roata lasata pana la prima vulcanizare unde a bagat presiune si totul a fost ok, oricum aveam de gand sa schimb azi anvelopele cu cele de iarna. In drum spre birou dintr-o data imi apare in bord avertizarea fault injection system si motorul s-a oprit. Din inertie reusesc sa o trag pe margine, destul de greu fara servo. Prima reactie a fost sa caut pe internet despre aceasta eroare, cert este ca tot ce am gasit nu a dat roade la mine. Am chemat platforma si am dus masina in service.
In service s-a descoperit ca pompa de combustibil de sub masina nu functiona, pur si simplu a murit in mers. Dupa doua ciocane date in zona pompei (undev in zona stalpului de mijloc stanga) aceasta a pornit, la recomandarea mecanicului am cumparat o pompa noua (800 lei) deoarece cea veche nu oferea certitudinea unei bune functionari.
Prin urmare m-am scarpinat de aproximativ 1300 lei: platforma (180 lei) + pompa de combustibil (800 lei) + manopera (300 lei)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu