miercuri, 4 martie 2015

Range Rover la vanzare

 Luni am scos Range Rover-ul la vanzare, probabil o sa va intrebati ce m-a apucat. M-am gandit sa testez piata sa vad care sunt sansele sa-l vand daca m-as hotara intr-adevar sa fac acest lucru. Cand am lansat anuntul pe Autovit am fost foarte trist, m-am simtit ca si cum as renunta la toata munca mea, la visul meu. Culmea, la aproximativ o ora dupa ce l-am pus pe site-ul de specialitate am fost sunat de o persoana ce s-a atatat interesata de masina. Urmatoarea zi am fost contactat de o alta persoana ce mi-a propus un schimb cu un teren. Nu pot sa spun ca s-au inghesuit prea multi, internetl este plin de oferte care mai de care mai tentante. Nici eu nu am trecut un pret derizoriu, sunt constient ca este peste pretul pietei dar stiu ce ofera piata.
Zi dupa zi am inceput sa iau tot mai mult in calcul ideea de a vinde masina si de a lua ceva mai mare, poate un Mercedes GL sau o Toyota Land Cruiser (desi nu-mi place), o masina care sa aiba sapte locuri. Am studiat oferta, am facut consiliu de familie si raspunsul a foat in unanimitate: ''Pastram Range Rover-ul''. Modelul de dupa 2007 este tentant, dar diferenta de bani este nejustificat de scumpa, mai mult ceea ce am vazut la un pret decent avea un interior neingrijit, ceea ce mi-a placut depasea cu mult 30k euro. 
Prin urmare Range-ul va ramane in familie ocazie cu care voi scrie in continuare despre el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu