marți, 21 aprilie 2015

Achizitie anvelope de vara

A venit vremea sa schimb anvelopele de iarna cu cele de vara, am tot stat in dubii daca sa cumpar anvelope SH sau noi, Cu aceasta ocazie m-am hotarat sa trec la un balon mai inalt deoarece 275/40/20 prezenta un risc crescut de deteriorare atat a anvelopei cat si a jantei. Am optat intre 255/55/20 si 265/50/20, intr-un final am ales-o pe cea din urma deoarece este cu putin mai mare decat dimensiunea standard. Acestea fiind stiute, m-am apucat sa caut pe internet informatii legate de preturi si anvelope. Anvelopele de la firmele consacrate depaseau 1200 lei/buc, nu doream sa investesc atatia bani in anvelope dar nici sa cumpar unele SH, prin urmare mi-am indreptat privirea spre anvelopele taiwan-eze si anume Federal Couragia XL.
Pretul pentru o bucata a fost de 550 lei si au o garantie de 3 ani de zile. Au rezistat cu briu la viteze mari, desi nu as repeta prea des acest test, pe pietris si catarare se descurca binisor, zgomotul de rulare este mediu si cunsumul satisfacator.
Vor fi testate mai mult in concediu de vara unde urmeaza sa ruleze aproximativ 10000 Km in doua saptamani.
O sa revin cu mai multe informatii legate de aceste anvelope pe parcurs, pentru moment nu au nici o saptamana de cand au fost montate pe masina.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu