miercuri, 3 iunie 2015

Jurnal calatorie: Oslo - Kristiansund

Am plecat din Oslo spre Kristiansund trecand peste poduri superbe si nu in ultimul rand traversand drumul trolilor, o combinatie intre Transfagarasan si Transalpina, cu cascade la tot pasul si la baza cu un superb fiord.
Desi eram la altitudinea de 900m am fost intampinati de un strat foarte mare de zapada si nu in ultimul rand de ninsoare.
Norvegia este o tara de basm in care peisajele ce-ti taie rasuflarea sunt la tot pasul, in care vantul bate mereu si simti ca trece prin tine, in care diminetile sunt insorite si restul zilei ploua.
O experienta noua pentru mine a fost sa constat ca in partea de centru - nord a Norvegiei la ora 23:30 nu se inserase, luminozitatea era echivalenta cu ora 20 la noi.   A fost necesar sa tragem draperiile deoarece afara era lumina, la ora 4:30 dimineata era soare afara ca la 9 dimineata :).

Plecare: Oslo
Sosire: Kristiansund
Consum: 10.6%
Viteza deplasare: 80 - 110 Km/h
Conditii meteo: ploaie, vant din toate directiile
Probleme: Dupa ce am schimbat tirantii spate a fost necesar sa-i fac geometria, a trebuit sa ma intorc deoarece volanul statea putin stramb si masina tragea usor dreapta. Dupa ce m-am dua a doua oara am constatat in cursul acestei calatorii ca atunci cand iau stanga/dreapta maxim de volan se aud niste pocnituri. Am sa profit de aceasta ocazie si o sa o duc la reprezentanta Land Rover in Germania.

                                                       Drumul Trolilor
                                                     
                                                       Kristiansund
                                         
                                          Luminozitatea la ora 23:30
                                                   
                                                       Kristiansund port



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu