miercuri, 3 iunie 2015

Jurnal calatorie: Kristansund - Kristiansand

Am plecat din Kristiansund incantati de orasel, cazare si nu in ultimul rand de vremea frumoasa.
Am strabatut unul din cele mai vizitate locuri si anume Atlantic road, o zona foarte frumoasa unde muntii cu culmile inzapezite fraternizeaza cu preamaretul Atlantic.

Am ajuns in Bergen dupa mai bine de 500 Km in care peisajele magnifice nu conteneau sa apara, singurul scump la vederea ofst soarle care a stat mai toata dupa amiza ascuns dupa nori.

Am ajuns in Bergen pe la ora 23 si am avut neplacuta surpriza sa constatam ca am facut rezervare la hotel in Bergen Germania si nu in Norvegia, cincidenta de nume. Am tot cautat un hotel liber dar ....totul era ocupat, prin urmare am placat mai departe spre Kristiansand, zona de unde trebuia sa luam feribotul spre Danemarka. Am ajuns in Kristiansand dimineata la 8, dupa aproximativ 24 ore de condus, o experienta unica dar pe care nu mi-as dori sa o mai repet.

Plecare: Kristiansund
Via: Bergen
Sosire: Kristiansand
Consum: 10:6%
Probleme: zero

                                                        Minunatul oras Bergen
                                      
                                      
                                      

Asteptand feribotul 

                                                                   Atlantic road                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu