Desi am cumparat baterie m-am trezit intr-o dimineata ca masina nu mai avea curent nici pentru deschiderea centralizata. Am dus bateria la garantie unde am fost informat ca descarcarea se datoreaza unui consumator. Dupa o perioada de timp in care am avut cateva discutii cu service-ul ce mi-a dat garantie la acumulator am decis sa vizitez un service specializat pe partea electrica. Dupa aproximativ 40min de stat cu un ampermetru pe baterie concluzia a fost ca masina are un consumator de 1.77A, electricianul fiind uimit cum de bateria reuseste sa mai faca fata.
M-am dus de urgenta in service si problema a fost rezolvata consumul fiind acum de 0.02A (maxim acceptat fiind de 0.05A). Din cate am inteles din service la un moment dat s-a facut o rechemare in pentru a rezolva aceasta problem destul de comuna la modelul Range Rover L322.
Nu am mai avut probleme de atunci dar bateria este destul de sensibila la consumatori. Saptamana trecuta a trebuit sa-i dau curent dupa ce cinci zile consecutive s-a umblat la masina aproximativ 30 min. La deschiderea unei usi se aprind toate luminile interioare: plafoniera fata/spate, lumini usi, lumini pedalier, lumini portbagaj. Fiti atenti cat stati in masina si cu ce consumatori porniti, puteti avea surpriza neplacuta sa nu mai puteti pleca.
De asemenea nu sunt recomandate pierderile dese de energie, am avut surpriza neplacuta dupa ce o zi intreaga am testat bateria, sa nu pot pleca cu masina. Doua ore mai tarziu masina si-a revenit putand pleca cu ea acasa.
Momentul a fost imortalizat pentru nemurire:)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu