Cu ocazia unei vizite in Brasov mi-am platit o datorie fata de o panta pe care incercasem sa o urc cu o iarna inainte si nu am reusit deoarece era acoperita cu zapada si unghiul de urcare era destul de mare. De aceasta data urcarea a decurs fara probleme, coborarea a fost mai infricosatoare deoarece unghiul era destul de abrupt, suficient de abrupt incat bara fata a sapat putin cu partea inferioara. Nu va inchipuiti ca am coborat cine stie ce panta, lungimea ei era cat doua masini :)) doar ca era mai abrupta.
Daca tot prinsesem curaj mai m-am incumetat la inca o urcare care de aceasta data se facea dificila prin manevra de abordare, din nou coborarea mi-a dat emotii si usoare palpitatii.
Am observat ca dupa prima coborare masina era mai inaltata de spate cu aprox.2 cm fata de normal, am verificat pernele si se vedea ca se inaltase mai mult decat in mod obisnuit, probabil din cauza coborari. In urma unor discutiilor avute pe forumul dedicat masinilor 4x4 am fost informat ca exista o optiune Off road Extended mode care se activeaza automat in functie de conditii si necesitati.
Imi plac provocarile, imi plac masinile, mai ales cele sport, imi place viteza dar fara a punea viata cuiva in pericol, dar trebuie sa recunosc ca offroad-ul imi da fiori, mi se pare atat de ...... provocator dar de fiecare data am impresiaca esti pe muchie de cutit. Cand conduci cu viteza esti atat de focusat pe circuit/drum incat nu te gandesti la consecinte, in offroad totul se intampla cu viteza mica astfel ai suficient timp sa procesezi ce s-ar putea intampla daca .....
Astfel la fiecare coborare, desi am activat HDC, am avut tendinta de a ma urca pe frana deoarece instinctul imi spunea ''esti nebun, te lasi in seama electronici?!!!'', imda, m-a adus cu bine jos dar probabil la ceva mai provocator m-as gandi multttt inainte sa incerc :)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu