Nu stiu altii cum sunt dar eu cand fac o achizitie imi place sa cunosc in amanunt fiecare coltisor si butonas. De cele mai multe ori in cazul achizitiilor SH curiozitatea vine la pachet cu vesti proaste, astfel am constatat urmatoarele:
- tetiera de la sofer nu functiona, era blocata
- suportul lombar la scaun sofer nu functiona
- martorii luminosi de la ventilatie dreapta nu functionau
- am descoperit ca nu am cric, dar nu m-am impacientat deoarece proprietarul mi-a last un cric asemanator cu cel pentru camioane :)), ridica 2 tone. Nu am cric dar am manivela de la el
- pe partea dreapta aveam doar 4 piulite, probabil antifurturile au disparut, pe partea stanga erau toate dar nu aveam cheie pentru antifurturi :))), noroc ca se desfaceau la mana :)))
- nu am reusit nici in ruptul capului sa ma conectez la bluetooth, aveam sa aflu ca modulul de bluetooth lipseste.
Am observant ca uneori cand pornesc mai repede imi apare HDC Inactive, am cuplat HDC de pe consola centrala si am constatat ca functioneaza.
Ca sa vad daca isi face sau nu treaba sistemul am cautat un loc unde as putea testa sistemele 4x4, singurul loc care mi-a iesit in cale a fost pe langa groapa de Gunoi Glina M-am amuzat teribil gandindu-ma ca acolo ii era locul, printre gunoaie. Am incercat sistemul low range dar nu am mers mai mult de 100 m deoarece nu aveam nici o provocare pentru el. Am observant ca masina se misca mai greoi, la coborare am folosit HDC, ceea ce a condus la o caraiala pe la roti. Nu stiu cum trebuie sa franeze dar ma asteptam sa mearga mai tot timpul infranata, se pare ca actioneza in functie de cum aluneca masina la vale, cand simte ca da sa prinda viteza incepe sa franeze.
Din pacate sistemul low range nu am putut sa-l incerc, sa vad daca cupleaza si cum se simte, daca caraie, maraie ceva. Cand am vrut sa-l activez mi-a aparut mesaj sa duc schimbatorul in neutru, este bine ca iti spune ce trebuie sa faci.
A venit randul portbagajului la bibilit si m-am apucat sa fac curat la roata de rezerva ocazie cu care am aflat cat este de grea roata de rezerva, m-a cocosat. Acum am asezat chingile care te ajuta sa ridici roata astfel incat sa-ti fie usor sa o dai jos. Cu aceasta ocazie va recomand sa folositi cele doua chingi ce in mod normal trebuie sa treaca pe sub roata de rezerva.
Deja incepusem sa am un usor gust amar si sentimentul ca m-am grabit cu aceasta achizitie.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu