sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Prin noroaiele patriei

 Daca tot am bagat masina azi in service dupa ce am rezolvat problema am scos-o la o plimbare. Am dat o tura pe la Cernica si la iesirea catre autostrada am vazut o portiune de camp acoperita pe alocuri cu apa. Cum de pe asfalt totul pare mai usor am intrat pe acest teren unde am cosntatat ca este destul de malos si baltile nu erau doar la suprafata. Cativa muncitori vazand ca intru pe acest teren si ca masina incepe sa patineze incepuse sa zambeasca inchipuindu-si cum am sa cobor sa le solicit ajutorul. Deoarece masina patina destul de tare am dezactivat DSC-ul si cu noroiul aruncat in toate partile am iesit cu un suras ce ar fi stranit pana si invidia Mona Lisei.

Deabia cand am ajuns acasa am inteles de ce se uita lumea insistent la masina :)))

Un comentariu: