sâmbătă, 14 februarie 2015

Prin noroaiele Bucurestiului

 Deoarece a trecut ceva timp de cand nu mi-am mai noroit masina am hotarat sa fac un scurt off road pe campurile de la periferia Bucurestiului. Am gasit un drum plin de noroaie, sleauri si apa, am vrut sa vad cat pot sa inaintez pana raman impotmolit. Masina s-a descurcat admirabil chiar daca inaintarea s-a facut pe alocuri pe curmezis, noroiul fiind foarte clisos si sleaurile destul de adanci formate probabil de utilaje agricole.
Deoarece cu DSC-ul cuplat sansele de inainatre erau minime, am decuplat sistemul si totul a mers ok, este adevarat ca masina a mers destul de turat, intre 2000 rot si pe alocuri 3800 rot. La un moment dat am cuplat Low dar mi s-a parut ca nu ma ajuta prea mult, inaintarea se facea chiar mai greoi si mai lent, prin urmare l-am dezactivat si i-am dat pedala in continuare.

Odata iesit la asfalt si motorul relaxat imi apare in bord atentionarea Trans Failsafe Prog, imediat dupa masina a inceput sa traga destul de greu. Am cuplat Low sa vad ce se intampla si masina a plecat cum totul ar fi fost ok, am decuplat si in aceleasi conditii am ajuns in parcare (400m) unde masina a stat parcata pentru aprox 40 min dupa care am plecat la spalatorie. Dupa 40 minute masina s-a comportat exemplar, nici o avertizare, schimba ok, totul revenise la normal. Pana sa am problema cu alternatorul nu am mai avut contact cu aceasta avertizare, acum m-am gandit ca din cauza suprasolicitarii in primele 2 trepte sa fi dat aceasta atentionare.
O sa o tin sub observatie si daca mai apare ceva am sa o duc in service.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu