joi, 12 noiembrie 2015

Anvelope iarna

Dupa o lunga cautare si ezitare azi mi-am achizitionat anvelope de iarna pentru Range Rover, 
Initial am cochetat cu achizitia unor anvelope mai cramponate care sa dea impresia de masivitate si nu in ultimul rand sa faca fata lejer in conditii de off road (noroi, pietris, zapada). Prima optiune a fost Cooper Discoverer AT3:
Am citit pe internet despre comportamentul acestei anvelope si am ajuns la concluzia ca este o anvelopa bunicica in off road dar pe zapada nu se comporta excelent.

Urmatoarea varianta a fost BFGoodrich:
Laudata pentru comportamentul in off road dar din pacate comportamentul pe zapada este destul de slab. Am mai discutat cu un proprietar ce mi-a spus ca necesita mult plumb pentru echilibrare si greutatea anvelopelor influenta comportamentul masinii. Ca si design acestea mi-au placut cel mai mult.

Decizia finala am luat-o dupa ce am citit pe www.forum.club4x4.ro un topic despre alegerea anvelopelor in functie de sezon si utilizarea masinii.
Yokohama Geolandar I/T G071

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu