duminică, 27 martie 2016

Ursache Fram - Range Rover white

Cand te indragostesti de Range Rover cu greu te poate convinge alta masina, cel putin cam asa s-a intamplat in cazul meu.
Am hotarat sa vindem ''camila'', asa ne poreclisem Range-ul, deoarece acumulase suficienti km (237k Km) si pe deasupra se indrepta spre 11 ani. O masina ce mi-a adus multe satisfactii dar si fire de par alb :). Masina a fost vanduta unui medic de 70 de ani care atunci cand a vazut-o a spus fara sa stea prea mult pe ganduri ''pe aceasta am s-o cumpar''. Dupa vanzare ne-am trezit cu dilema ce anume sa cumparam?
In principiu ramasesem tot pe Range Rover dar varianta Sport, dupa ce am vazut cateva modele mi-am dat seama ca nu pot accepta sa cumpar o masina mai slab dotata decat ceea ce am avut inainte.
Am trecut prin curtea celor de la Mercedes urmarind modelul ML, dar dupa ce ne-am urcat intr-un GL ne-am dat seama ca interiorul Mercedes-ului nu ne satisface vizual si din punct de vedere al confortului.
Fiind intr-o mare dilema am acceptat sa vedem un Range Rover Autobiography 2010 si dupa ce l-am condus ne-am indragostit, prin urmare l-am cumaparat :)

Desi pe culoare inchisa este mult mai elegant, am preferat aceasta culoare deoarece la praful din Bucuresti imediat se cunoastea praful.
Varianta Autobiography reprezinta o editie limitata care de cele mai multe ori cuprinde cele mai rare optiuni. Modelul prezentat are aproape toate optiunile disponibile la aparitia sa, mai putin cruis control adaptiv.

La achizitie masina avea 68600 Km aflandu-se intr-o stare excelenta. Printre principalele optiuni enumar: valan cu insertie de lemn, scaune fata/spate ventilate/DVD tetiere spate, lumini curtoazie pentru locurile din spate si plafon imbracat in totalitate in piele (pe alocuri perforata).
Comparativ cu precedentul model masina este mult mai silentioasa si mai eleganta.
Pielea este moale si catifelata, combinatia de culoari confera un aspect placut si elegant.
Locurile din spate sunt de asemenea incalzite si racite. Pentru juniori DVD-urile din tetiere au fost bine venite permitand intr-o parte sa se uite la un desen si in partea cealalta sa urmareasca o emisiune TV sau sa asculte muzica. In tot acest timp ocupantii locurilor din fata pot asculta un post de radio nefiind deranjati de ocupantii din spate ce asculta la casti. La masina precedenta bancheta spate mi se parea inconfortabila din cauza spatarului ce avea un unghi prea drept. Acum s-a rezolvat aceasta problema deoarece bancheta are reglaj electric pentru spatar si zona lombara. Locul din dreapta spate este privilegiat avand posibilitatea ca la o simpla apasare de buton sa maresca spatiul in zona picioarelor impingand scaunul pasajerului in fata.
Jantele sunt de 20'', model intalnit la varianta Range Rover 2013+, anvelopele au un talon cam mic pentru gustul meu (275/40/20), probabil le voi inlocui in viitorul apropiat cu anvelope cu talon mai mare (265/50/20)

Pe timp de noapte se vede frumos, mai ales ca acum zona ceasurilor de bord a fost inlocuita de un ecran cu dimensiuni generoase ce indica mai multe valori printre care vitezometrul si turometrul.


In off road masina se misca bine, inca nu este echipata corespunzator, prin urmare nu am reusit sa o testez prea mult. La trecerea peste denivelari mici se aude un uosr zgomot, trebuie sa verific partea de directie/suspensie.

Consumul la drum intins, mers cu 100 - 110 Km/h se incadreaza in 7.5 - 8.5%.

Bine ai venit in familie Ursache Fram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu