miercuri, 8 iunie 2016

Evaluare dupa 4000 Km

Au trecut patru luni de cand l-am achizitionat pe Ursache Fram si sunt multumit. Tinuta de drum este exemplara, este destul de silentios, mult mai silentios decat precedentul dar uneori imi este dor de sunetul motorului BMW dupa varianta 2005.
La efectuarea ITP-ului am constatat ca am joc in bascula fata cu pivot, sunt in dubiu ce varinta sa achizitionez deoarece piesa Land Rover costa 140 Lire si cea de la Delphi 45 lire.
Nu am reusit sa repar camerele, doua dintre ele nu functioneaza constant si dreapta fata functioneaza din cand in cand, probabil trebuie sa o duc in service sa schimbe tot sistemul.
Consumul in afara variaza in fucntie de viteza, la 100 Km/h consumul variaza intre 7.9 - 9.5 %, peste aceasta viteza consumul poate creste pana la 12% (daca se merge sub 170 Km/h)
In oras consumul variaza intre 14% si 21%, in functie de aglomeratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu